Zakaz jadra v nemecku, je to realne?

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Čtvrtek Červen 2 16:19:48 CEST 2011

Dne 2.6.2011 16:06, RV napsal(a):
> Mate nejaka relevantni data o tom kolik z celkove spotreby jsou bez
> uzitku propalene kWh?
>
> V nasi domacnosti konkretne je to treba 66% spotreby (to je jen za dilnu
> a akva/tera - tedy konicky) - neberu v potaz kolik bych usetril
> duslednou revizi spotrebicu.
>
> Kdyz se podivam po nasvicenych kancelarich, halach, obchodacich,
> chodbach, kde nekdo zapomnel udelat okna!! atd.
>
> Radek Vicek

Nepleťe si prosím role. To _Vy_ tvrdíte, že úsporami by šla v Německu
ušetřit významná část výpadku produkce JE, takže dodat relevantní data
pro doložení Vaší hypotézy je _Vaší_ povinností. Při vší úctě -
považovat možnosti šetření ve Vaší domácnosti za vzor pro Německo nebo
argumentovat osvětlením kanceláří atd. nepovažuji za relevantní data.
Zabránit neekonomickému chování nedokážete (samosebou mimo totalitu)
jinak, než změnou ekonomických podmínek. Obávám se však, že kdyby Vám
zdesetinásobili cenu za elektřinu, nešel byste do sebe a neřekl, já
blbec tady plýtvám cennými přirodními statky, a nezavřel dílnu a
terária. Řval byste jako tygr a nadával těm k... z ČEZu, nebo od koho
berete šťávu.

JF