Zakaz jadra v nemecku, je to realne?

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Čtvrtek Červen 2 16:18:03 CEST 2011

jenomze z tohohle pohledu je "bez uzitku" spalena skoro vsechna. V
noci se ma spat a ne svitit, jezdit se ma nakole a ne
tramvaji/metrem/vlakem/lodi, myt se da ve studene vode a koneckoncu
ani ty ocelarny nepotrebujeme, obed se prece da umlatit klackem (nebo
okopat pro vegetariany)...

Ne ted vazne, i kdyz na domacnostech usetri 10% (nekde jsem cetl, ze
to je plan), tak v celkove bilanci zemem to bude prd...

KR