ADMIN Re: OT: Posta a kolky

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Středa Červen 1 19:10:23 CEST 2011

Jestli ani jeden nechapete proc jsem vlakno stopnul tak mate zrejme
smulu. Nedavno jsem to zde vysvetlil jasne - selanky o chapavych mladych
zenach, ktere jsou vstricne si nechte na iDnes nebo do Blesku.

Jestli si myslite, ze si nedovolim stopnout vlakna, ktera jsou z meho
pohledu "choulostiva" - tak mate smulu podruhe. Je mi s prominutim uplne
u zadnice co si o tom budete myslet.

Znovu to pisu a naposled - budu bez pardonu tyhle vylevy okamzite
blokovat - nejak cekam ze za chvili se zde budou objevovat OT o tom, ze
u pekare vam prodali rano tvrdy rohliky a nechteli vam je odpoledne
vyreklamovat.
Pribehy ze zivota v CR piste do bulvaru - mozna ze vam je otisknou a
jeste poslou "stokorunacku" a Myska Vtipkara.

Nemam nic proti OT jake napsal PZ o tom jaky je stav pri odbavovani
zasilek ze zahranici - to se tyka valne vetsiny zdejsiho osazenstva, ale
kydy o to, ze na poste nemeli kolek za 5000Kc opravdu nikomu nic
nerekne. Predstavte si ze v celem Globusu v CB nemeli na vraceni u
pokladny - mam to tady take rozepsat jako pribeh?

ADMIN