OT: Posta a kolky

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Červen 1 19:06:59 CEST 2011

A nechcete si pravdive pojmenovavat nekde jinde? Pojmenovavani v teto
konfere mi silne pripada 3-strankovy clanek v amaru kdyz umrel tusim
Andropov.
Admin (podle meho skromneho nazoru) dela svou praci dobre - nekdy mi
dokonce pripada az prilis benevolentni.
Podotykam, ze admina osobne neznam a na poste jsem obcasnym (vetsinou
nastvanym) navstevnikem.