mierne OT: organizacia elektronickych dokumentov

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Červen 1 08:32:45 CEST 2011

Ja se na to vykaslal. Proste nic neschovavam. Vzdycky to dopadlo jak
pisete s BORDELn (kde n neni omezene shora). Jedine co mam je napsanej
malej web na spravu materialu a k temto polozkam co pouzivam drzim
datasheety.

Nakonec jsem zjistil, ze to stejne vzdycky nejak dohledam na netu - tedy
to co jsem na netu kdysi nasel.

Dost se desim toho co provozuje kolega, ktery preklada nekolik disku v
rameckach a resi co po tech letech precte a neprecte.

Radek Vicek