mierne OT: organizacia elektronickych dokumentov

j s jarin.hw na gmail.com
Středa Červen 1 08:25:48 CEST 2011

Hm, takehoto niecoho som sa obaval. Preto som chcel, aby vysledok
nejakeho indexovania, ci uz bude automaticky, rucny, alebo
kombinovany, bol v nejakom "otvorenom" formate, trebars nejake xml-ko
alebo neviem co.
Nemozete predsa len napisat meno programu? Pozrel by som sa na to, ako
to funguje, pripadne mi to pomoze v hladani niecoho podobneho.

J.S.