Zkušenost s pájecí stanicí Pro's Kit zakoupenou v GME

Čtvrtek Červenec 28 22:59:37 CEST 2011

Někde jsem o tom principu četl. Hrot se ohřívá vysokofrekvenčně a je
vyroben ze slitiny, která na své pracovní teplotě ztratí feromagnetické
vlastnosti a tím se už dál neohřívá. Tím že začnete letovat, hrot se
ochladí a zase si bere plný výkon. Regulace teploty je možná pouze
výměnou hrotu za hrot s jiným složením a s jinou Curieovou teplotou. Tím
že k regulaci dochází přímo v materiálu hrotu, má to předpoklady aby to
teplotu regulovalo rychle a stabilně.
Anděl