Xilinx FPGA s DDR2

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Čtvrtek Červenec 28 19:44:16 CEST 2011

Multi cip v jednom pouzdru se pouziva uz hooodne dlouho. Vetsinou se teda
spojuje mezi sebou Au nebo Cu dratky.
Jedna nejmenovana firma :) napriklad vyrabi cipy pro 512 kanalovou
ultrazvukovou sondu a tam jsou 3 cipy ne vedle sebe, ale na sobe jako
pyramida a probondovane mezi sebou dratky. 3D model vypada fakt docela
hezky.

Ja se spis obavam trendu, ktery je na spadnuti a to implementace kremikoveho
cipu primo do mnohavrstveho tistaku. To bude teprve hardcore pro kutily :)

PK