Re: Xilinx FPGA s DDR2

petrtos na altopro.cz petrtos na altopro.cz
Čtvrtek Červenec 28 12:51:45 CEST 2011

Ono to s tim ctenim datasheetu neni tak jednoduche. Konkretne u vsech typu pameti si prijdu jako ze se predpoklada ze to a ono kazdy preci vi, tak se to uz nebude dokola omilat. Jedine co se clovek dozvi jsou waveformy a seznam prikazovych sekvenci.
Nerikam ze IP je spatny pristup, jen mam prirozeny odpor k vecem, kterym nerozumim a nemuzu si je podrobne prostudovat.
Nejspis z toho asi ale delam prilis vedu, chtelo by to zkusit a pak teprve resit problemy. Ohledne casovani jsem ale nemyslel hlidat pocty registru v ceste, ale casovani pod urovni hodinove periody. Predpokladam, ze fixni layout DDR3 radicu u nekterych FPGA bude prave z tohoto duvodu, ale je to jen domenka.

Ohledne tvych soulozicich cipu ... prichazi to ted posledni dobou hodne do soucasnych trendu. Vrstveni cipu nad sebe asi bude co nevidet standard. Virtex 7 uz pouziva propojovani nekolika cipu v ramci jednoho pouzdra pomoci jineho cipu (zatim tedy pasivniho). Za chvili asi budeme kupovat tu prezentovanou upravu i s BGA, ktere budou mit zespoda kulicky a zvrchu plosky. :-))

Tosa