Zkušenost s pájecí stanicí Pro's Kit zakoupenou v GME

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Červenec 28 11:01:42 CEST 2011

praveze toto je tam velmi dobre osetrene a mas rozne hroty (len samotne
nastavce) na rozne typy prace a pajkovacka vie sama kolko vykonu kazdy
nastavec potrebuje. Na vsetku pracu som doteraz potreboval tri kusy,
spicaty zahnuty, 2.5mm plochy a 5mm plochy. S tym 5mm som pajkoval len
velke N konektory a semirigid kable. Inak na vsetko ostatne stacili tie dva.
Teraz som dokupil mikropero na jemnu smd pracu s 0.2mm konickym hrotom a
na moje velke prekvapenie sa tym daju pajkovat velmi jemne smd veci ale
ma to dostatocny tepelny vykon aj na to aby nahradil ten 2.5mm hrot.
Vsetko si pajka reguluje sama a nikdy neprepaluje ani nie je studena.
Je to samozrejme ina cenova kategoria o akej sa tu teraz bavime, ale
uplne ma to fascinuje. Vsetko bez akehokolvek uzivatelskeho vstupu.
Proste blbovzdorna :-)))
b.