Dalsi zahada v C -> Prevod long int na string

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika na pel.br.ds.mfcr.cz
Úterý Červenec 26 12:55:25 CEST 2011

	Jo, kdysi dávno, CLIPPER měl jednu kouzelnou chybovou hlášku: "Something terrible has happened".
	Párkrát jsme jí viděl a nikdy jsem nezjistil, čím to vzniklo (a kompilátor zřejmě taky ne ;-). Většinou stačilo postižený řádek smazat a napsat znova, možná nějaký neviditelný paznak při přehmatu na klávesnici...

	Aleš Zíka
	http://results.cz