Dalsi zahada v C -> Prevod long int na string

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Úterý Červenec 26 11:16:52 CEST 2011

Obdobná zkušenost s Keilem z nedávné doby.
S optimalizací nefunguje, bez optimalizace ano. Navíc jsou tam dvě
obdobné procedury, jen se liší použitou periférií (nevyplatilo se to
dělat s parametrem). Jedna funguje, druhá ne.
Pohled do assembleru ukázal, že se při optimalizaci zoptimalizovala
jedna podmínka tak, že se zcela vypustila druhá polovina. Pomohlo
selektivní nastavení optimalizace jen pro část kódu.

Co mě na tom nešlo do hlavy je že se chyba projevila jen v jedné
proceduře, i když byly jinak totožné. A navíc se chyba projevila až po
úpravě na úplně jiném místě. :-(

Tomáš