Re: [OT] ZL Topenarstvi

sesty.zpeti na seznam.cz sesty.zpeti na seznam.cz
Pondělí Červenec 25 22:41:03 CEST 2011

Zivnost Vodoinstalaterstvi, topenarstvi je zivnosti remeslnou a tam by pro vas mohl byt zajimavy § 22
Doklady prokazujici odbornou zpusobilost podle § 21 mohou byt nahrazeny doklady o
d) radnem ukonceni vysokoskolskeho vzdelaníi v prislusne PRIBUZNE oblasti studijnich programu a studijních oboru,
jelikoz VS instalaterska neni je otazkou co je obor pribuzny, filosofie to asi nebude, ale za sebe bych rekl, ze technicky obor tedy titul ing, by mel stacit, ale urednik je jiny zivocisny druh a muze mit jiny nazor.

Ono je vubec otazkou co je to vykonani sestilete praxe v oboru a jak se prokazuje, je vykonanim praxe toto potvrzeni:

Spolecnost Teologickych studii s.r.o. potvrxuje, ze Ing. Libor Konečný vykonaval 6 let praxy v oboru vodoinstalaterstvi
za spolecnost Teologickych studii s.r.o. Ing. Libor Konečný v.r.
?

M.S.