[OT] ZL Topenarstvi

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pondělí Červenec 25 21:51:42 CEST 2011

Jo tyhle potrubni profese, to je nestesti, pri stavbe baraku jsme si
taky uzili se shanenim razitek...
A v elektrine to neni o moc lepsi, ne?
Pri te prilezitosti by me vyhledove zajimalo, co bych vsechno musel mit,
abych mohl treba na ZL konstruovat dodavatelsky rozvadece ke strojum,
klasika - PLC, nejaka elektronika,  atd...