Re: [OT] Krev z voci

sesty.zpeti na seznam.cz sesty.zpeti na seznam.cz
Pondělí Červenec 25 11:26:06 CEST 2011

Zas o takove kecy nejde. Priklad titulek v novinach Power vacuum in Tripolis, neznamena ze v Libyi vybouchlo nejaké vakuum nebo tak neco, preklad je Bezvladi v Tripolisu. slovo vacuum se v anglictine bezne, a predevsim, pouziva pro vyjadreni prazdneho mista ci mezery.

Preklad, roztazenim a stlacenim mezery je zceka konformni a odpovída realite.

M.S.