Likvidace CD

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Červenec 20 14:00:48 CEST 2011

 20.7.2011, 13:51:09

To mate tak velkou zbirku home-porna ? :-)
Taky jsem pred casem likvidoval stara CD a DVD.
Vetsinou tam ale nebyla zadna citliva data. Pokud nekdo vytahne z
popelnice zbirku starych ovladacu nebo fotky z vyjletu do Valtic, jeho
vec. To neni nic co by mi mohlo nejak uskodit.
No a tech par kousku, kde bylo neco citlivejsi, jsem opatril nekolika
skrabanci sroubovakem. Beznej clovek to neprecte, CIA jiste ano, ale
asi nejsem tak dulezitej, aby kvuli me, jejich agenti prehrabovali
popelnice.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz