Likvidace CD

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Středa Červenec 20 14:00:10 CEST 2011

Co mi odešla skartovačka, tak také nůžkami do půlky nastřihnu.
Mám takové betálné staré profi krejčovské. Jde to jak po másle.
Jen nemám tu trpělivost a tak když je jich hodně tak to dělám na několikrát.
Originály z časopisů, drivery apod. nechávám vcelku.
Když už jsme u té likvidace. Kam s nimi ?
Dnes tu již máme kontejnery na tříděný odpad.
Žádný kov v nich už dnes asi není a tak do plastu ?
Jindra Polívka

----- Original Message -----
From: "Ales Filip" <nostromo na khnet.info>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, July 20, 2011 1:35 PM
Subject: Likvidace CD

V souvislosti s tématem o CD mne napadlo zeptat se, jak vyřazená CD
likvidujete. Občas také proberu archiv, a potom mám bednu plnou CD k
likvidaci. Nechce se mi to ale vyhazovat tak, jak to je, tak se snažím
CD a DVD zničit k nečitelnosti.
Zkoušel jsem všechno možné
- v mikrovlnce - hrozně to smrdí
- postříkat barvou - jde z velké části odstranit
- poškrábat - pracné

Nakonec to stříhám nůžkama na plech na půlky. To je asi nejlepší, ale
také to trvá docela dlouho, naž nastříhám bednu CD :-(

Skartovačku na CD se mi kupovat nechce.

Jak to likvidujete vy?

--
Aleš Filip