OT: dotaz - archivace Thunderbird

Mirek Prokop mirekpr na comar.cz
Úterý Červenec 19 14:47:53 CEST 2011

Při archivaci se e-mail přesune do složky "Archiv", podsložka s číslem
roku z kterého e-mail pochází, například "2011".

Pozor, pro přesun do archivu stačí v TB stisknout samostatnou klávesu
"A". Nepříjemné je, že se to často stane i nechtěně. Nevíte někdo jak v
TB zakázat přesun do archivu klávesou "A" nebo jak ji změnit za jinou
klávesovou zkratku?

S pozdravem,

Mirek Prokop