OT: dotaz - archivace Thunderbird

Úterý Červenec 19 14:08:26 CEST 2011

Dobrý den,
v Thunderbirdu se mi po přetažení pošty z Outloocku vytvořily v Místních
složkách všechny podsložky, jak jsem je měl na starém počítači a
přetáhly se mi i všechny maily. Chtěl jsem si některé staré maily
archivovat a nenašel jsem popis, jak se ta archivace nastavuje. Když
kliknu na mail a dám archivovat, někam zmizí a nikde se neobjeví. Chtěl
bych si je někam přenést jako textové, případně eml soubory. Jde to
nějak hromadně? Mám toho tam spoustu.   Děkuji.

Anděl