OT Prijem madarskej digitalnej TV - rozuzlenie a (dufam) zaver

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Červenec 15 23:04:29 CEST 2011

Jo jo, nejspíš výsledek další "procesorizace". Proč věšet LEDku ON/OFF
na napájení, když ji lze rozsvítit až po nabootování všech systémů...

Tato demence se ovšem - alespoň pro mě - mnohem bolestněji projevuje
např. u pískadel/zkratoměrů v multimetrech, co též utrpěly nějakou
(pseudo)inteligenci. MCU v takovém bazmeku trvá tak 1/2 až 1 sec., než
zpracuje informaci o odporu pod určitou hodnotu a nabudí piezo. Proč tam
dávat něco jako analogový komparátor? - to bylo dříve a dnes to přece
vůbec není in...

Můj letitý multimetr tím ovšem netrpí a jeho pískadlo je tak rychlé, že
se třeba rychlým pohybem hrotu po vodiči dá akusticky posuzovat kvalita
povrchu (vodivost), nebo hledat rychlým škrtáním spoje na složitých
deskách apod.

---
Jirka