Re: OT: operacni systemy (bylo: Re: Celkem OT - Jak poznat kódování textu?)

Sudovec sudovec na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 14 08:45:50 CEST 2011

Je zajímavé sledovat, jak se původní dotaz na to jak zjistit použité
kódování, ve kterém nebyla zmínka o použitém OS (kromě poznámky o XLS a
OO - což je u CSV dat celkem logická volba), rychle zvrhne na téma v
Linuxu by to šlo a Win jsou na houby.

 > Spise souvislost mezi myslenim, samostatnosti a (ne)pridanim se k
 > stadu mi neni jasna ;o)

Znám spoustu lidí, kteří se chovají jako stádo právě tou urputnou snahou
aby náhodou nedejbože to nevypadalo že se chovají jako stádo...

Aby nevznikl mylný dojem - používám různé systémy (např. Win, Linux,
BSD, ...) a snažím se je vybírat na základě vhodnosti pro daný účel a ne
nějakého pseudonáboženství.

	S.