Re: OT: operacni systemy (bylo: Re: Celkem OT - Jak poznat kódování textu?)

Jindroush kubecj na asw.cz
Čtvrtek Červenec 14 02:18:18 CEST 2011

On 13.7.2011 23:52, Petr Zahradnik wrote:
> Původní zpráva ze dne 13.7.2011 od Jirka:

> Jde o to myslet, používat to, co mi nejvíce vyhovuje, a neříkat
> ostatním, že se chovají jako stádo, když používají něco jiného než já.

Jisteze ve win plyne rada vyhod ciste jen z toho, ze jsou 'stadni'?
(Dostupnost levneho software, mnoho informaci, 'it expert' na tento os
na kazdem rohu apod). Tak proc to tak nepojmenovat? :)

Spise souvislost mezi myslenim, samostatnosti a (ne)pridanim se k stadu
mi neni jasna ;o)

--
Jindroush (kubecj na avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.