Re: OT: na vikend elektro-ekologická debata

Ondřej Tesař ondrej.tesar na gmail.com
Úterý Červenec 12 15:53:14 CEST 2011

Na druhou stranu kdyz se tento udaj vynasobi zastavenou plochou budov,
tak odhaduju ze to takova tragedie nebude a je to uz jen tedy o
dostupnosti / cene tech panelu. Nejvice spotreby je pres den, coz take
pr FV hraje.
Chtel jsem to kdysi prepocitat ale nasel jsem jen zastavenou plochu
vcetne silnic, coz neni uplne ono.

O. Tesar