Prosba o pomoc - zablokovaný ARM

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Úterý Červenec 12 12:39:37 CEST 2011

Zablokoval se mi STR912 procesor, nejsem ho schopen z vývojového
prostředí oživit. Našel jsem že v těchto případech lze použít OpenOCD,
který jako jediný bežně dostupný nástroj nepotřebuje běžící jádro
k práci s flash pamětí.

Není zde někdo z Prahy či blízkého okolí, kdo má funkční konfiguraci
s OpenOCD na odblokování, případně jiný nástroj, který by to uměl?

Proč si to neudělám sám: OpenOCD jsem stáhl, zkompiloval (distrubuuje
se pouze jako src), funguje, kromě ovladače str9xpec :-(((
Jakékoliv jeho použití má za následek acces violation a ukončení
programu. A bohužel k odblokování je nutný.

Tomáš