[OT:] Problem s kopirovanim souboru ve Win7

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Červenec 11 11:05:31 CEST 2011

To je přesně ono, problém se týká pouze SMB 2.0 protokolu, což zaručeně
linuxový stroj nemá a stejně tak cokoliv staršího než Windows 7/2008 R2
(možná se to týká i Vist, nejsem si jist).