[OT:] Problem s kopirovanim souboru ve Win7

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Červenec 11 11:00:10 CEST 2011

Tenhle problem alespon jak mi bylo receno nasima systemakama je jen mezi
Win masinama - u nas to nastava mezi Win 7 Prof 64b a Win 2008 Server R2.
Ale proti tomu samemu serveru jedou stanice s XPckama normalne (nemaji
tusim jeste SMB 2.0)

Radek Vicek