[komercia?][pracovna ponuka] Brigada v BA: Zhana sa clovek od elektroniky

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Červenec 11 08:46:24 CEST 2011

Dobry den,

financnu stranku Vam neviem nacrtnut, lebo o nej nerozhodujem. Je to
koncipovane ako jednorazova brigada, predpokladal som predovsetkym
zaujem stredoskolakov, ktori si chcu privyrobit nejake to euro,
pretoze je to brigada tak prave na urovni nejakeho sikovneho
pubescenta.
Skuste mi o sebe nieco nacrtnut, mozno by sa pre Vas nasla aj nejaka
"stavnatejsia" praca.

Dakujem,

J.Sukuba