[komercia?][pracovna ponuka] Brigada v BA: Zhana sa clovek od elektroniky

mido midosk na gmail.com
Pátek Červenec 8 14:28:28 CEST 2011

      Zdravim,
   celkom zaujimave, obzvlast, ked sa mojej firme nejako nedari.
Predpokladam, ze by sa robilo u Vas vo firme... skuste trochu
priblizit, no a viem ze trochu priskoro, ale ako by to vychadzalo
financne?
              dobos