OT Re: Prodej komponent na aeroquad

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Neděle Červenec 10 22:15:24 CEST 2011

Omlouvam se ze vlakno neslo rovnou jako OT

Forum jsem nesmazal, ale bohuzel to UNB na jakem to bezelo nekamaradi s
PHP 5.3 - mam tu DB zazalohovanou, ale vzhledem k tomu, ze tam uz skoro
rok nikdo nic nanapsal tak to stejne nema smysl

uvidime zda se nekdo ozve - ja to vcelku snadno prodam na dily
modelarum, ale dokud je to pohromade tak to zatim nechci delit -
pripadne si to necham - stejne vzhledem k tomu ze dnes uz na vsechno je
DPH a treba z hobbycity postovne neni zadarmo tak nejde ani praktikovat
nakup po balicich do 22e tak je to vcelku solidni zasobarna dilu

--
S pozdravem
Radek Vicek