Vysilacky SENCOR SMR 600 TWIN

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Červenec 8 20:14:17 CEST 2011

Hmmm, to vypada zajimave. Vidim jako prislusenstvi programovaci kabel do USB. Co se na tom da z pocitace programovat? Manual jsem na netu nekde nasel, ale neni tam o tom ani zminka.

A jeste jeden dotaz. Kdyz to ma 2W, da se predpokladat vetsi dosah vysilani (i kdyz vim ze to neni na 70cm koser). Ale jak je na tom prijimac? Je dostatecne citlivy, aby to na 70cm ze zvetsene vzdalenosti pracovalo proti beznemu pulwatu nebo je potreba k zajisteni obousmerneho provozu jet 2W proti 2W?

Jde mi predevsim o provoz na padaku do co nejvetsi vzdalenosti, pricemz prevazuje prijem nad aktivnim vysilanim.

Jakub Serych