Vys�la�ky SENCOR SMR 600 TWIN

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Červenec 8 17:20:22 CEST 2011

http://www.409shop.com/409shop_product.php?id=105799
Pořídil jsem si to na běžné tahání, funguje to ( na tu cenu )  výborně.
Krok PMR, HAM pásma, sdílenky, dají se poslouchat různé služby ... Až mi
to upadne, tak to zašlápnu a koupím další.  Ano jsou lepší rádia, ale
tahat s sebou všade aparát za 8kKč je pro mě drahá sranda.
KG-UVD1 mám taky, ale to je briketa, která v kapse vadí. Tohle je menší
než krabička cigaret.
Jedniná nevýhoda je, že momentálně to nabízení s dvěma pendreky - jeden
pro 2m pásmo, druhý pro 70cm.  Pro nouzový příjem na tom druhém pásmu to
vevadí, ale při TX to s tím "nesprávným" pendrekem vysílá "  na pendrek
" :-(
Někde ale dodávají tohle rádijko s dualband anténou.
JaKub