poskozeny boot na HDD

APA navrhpcb na gmail.com
Pátek Červenec 1 19:22:27 CEST 2011

osvedcil se mi HDD regenerator (najdete ho zdarma na nejakem tom
recovery CD, to bych musel pohledat), cte to do zblbnuti sektor a az
ho nacte tak ho zase prepisuje, jinak projede disk a zregeneruje ho
automaticky...

disk se mi poskodil na letitem serveru kde jinde nez v miste sql
databaze a v registrech (tusim soubor \SOFTWARE), tj. tam, kde se
nejcasteji zapisuje...

preventivne 1x za rok pouzit (jakmile mate pocit, ze disk se zasekava)
a nemel by byt problem (moje zkusenost a rukama mi prosly desitky
disku z nichz bylo dost problemovych...).