Kavalita / sila signalu DVBT?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Leden 31 22:06:14 CET 2011

DVB-T prijimace obecne, ale i SAT prijimace se chovaji ruzne.
Ja jsem v nejvetsich mrazech montoval polarni zaves s 150cm parabolou.
Skylink ne a ne fungovat, sila, kvalita 100procent ale  kostickovalo to
, stale problemy...
pak jsem to zkusil na 60cm parabolu jen tak oprenou o zabradli a vse ok
sila/kvalita  70/65...
Proste prijimaci vadila vysoka uroven z konvertoru. Stacilo zatlumit
mokrym hadrem na feedu a vse OK.
podobne se chovaji STB DVB-T. Mel jsem jedn vestaveny primo ve scartu a
nechodilo to - venku sito a vysilac cca 3 km vzdaleny.
Pomohl az 15 dB utlumak mezi ant a STB. Kdyz jsem dal do STB kus dratu,
tak zas byl signal nestabilni ovlivneny treba i okolnimi osobami.
Idealni je ale opravdu spektrak, ja kvuli tomu poridil strarsi HP8591E.
Konkretne signaly DVB-T mam v miste bydliste i s rozdily 30dB a nektere
STB je zpracuji vsechny , jine ne.
Zatim nejkvalitnejsi STB co jsem otestoval je IP STB iCan co nabizi O2
ke sve televizi po drate.... sice je to jako DVB-T vellmi primitivni,
ale jeho vf cast je opravdu BEST, zahdne se chovaji
nektere USB "klicenky".
JaKub