Kavalita / sila signalu DVBT?

Pondělí Leden 31 20:05:13 CET 2011

V technisatu je skutecne moznost zapnou +5V napajeni pro napajeni
anteniho zesilovace, ale toto mam vypnute. , i kdyby ne, sice tam
zesilovac mam, ale ma na obou stranach izolacni C, napajeni je
vyvedeno bokem.
Resil jsem i zda neni vstup zesilovace zahlcen prilis silnym signalem
z anteny, ale nevypada to, v zesolovaci je tento tranzistor
http://www.avagotech.com/docs/AV02-1459EN , i podle mereni sily
signalu na Technisatu nepreleze 60% to nevypada, v kazdem pripade,
kdyz se podivam na graf jak to zesiluje tak na 58kanale to bude mit
kolem +18dB a na 33 kanalu trochu vice cca +20dB, tomu odpovida i o 4%
silnejsi signal na Technisatu v 33kanale.

Chtelo by to spektralni analyzator, ale ..... :-)

Martin

>Technisat má  tuším tu vlastnost, že pouští do antény napájení 5V, a
když jí zkrtatujete, nepřijímá.
Zkuste anténu oddělit kondíkem, předpokládám že tam nemáte zesilovač.
Ten útlum to taky oddělil, ale s útlumem.
Lubor