OT nie vsetko sa vyraba v Cine

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Leden 31 15:28:39 CET 2011

On Mon, 31 Jan 2011, "Ing. Libor Konečný" wrote:

> se to kompletuje jen z toho duvodu, ze se nahrava finalni firmware :-))) a
> vekla cast techto srandicek konci v jejich rozsahle siti po CR.
>
> Neco jako Jablotron a tvrzeni majitele: pozvedli jsme uroven ceske
> elektroniky :-))) ale jedine ceske tam je prave ten soft ....
> LK

No ale tohle je porad ten lepsi pripad kdy evropska firma ma absolutni
kontrolu nad HW a SW. Ze to nekdo uplacal v cine je fuk - ta osazovaci
linka je stejna a soucastky konec koncu taky.

Horsi je kdyz je to komplet vyvijene v cine nebo tajwanu. Tam to ma
tu asijskou logiku a nic s tim neudelate. Kdysi jsem pouzival Dlinky
APcka na wifi spoje . Melo to WEP 128bit sifrovani . No pak vysla
novejsi revize HW a sifrovani uz nefungovalo, presto ze podle navodu
melo. Vyrobce tu chybu ve FW nikdy neopravil - proste smula - kup si
dalsi/jiny model...