OT nie vsetko sa vyraba v Cine

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pondělí Leden 31 12:39:14 CET 2011

Jelikoz asi vim kdo danou vec vyrabi, tak mohu 100% rici ze vse je Cina,
tady se to kompletuje jen z toho duvodu, ze se nahrava finalni firmware
:-))) a vekla cast techto srandicek konci v jejich rozsahle siti po CR.

Neco jako Jablotron a tvrzeni majitele: pozvedli jsme uroven ceske
elektroniky :-))) ale jedine ceske tam je prave ten soft ....
LK