Ma jeste AMARO smysl?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Leden 31 14:46:50 CET 2011

> ....redakce zajisti....udela....zamestna....v spolupraci s....

Mate hrubu predstavu ake mnozstvo ludi by to znamenalo a ake by boli naklady?

Toto vsetko mimochodom robi prave ten Elektor. A robit to pre citatelsku zakladnu vyselektovanu z asi 100 milionov obyvatelov, z ktorych vacsina je o niekolko radov solventnejsia nez priemerny ceskoslovensky bastlic.

>Redakce by misto nesmyslu z
>webu mohla prijit s sw casti, treba programovani.

A co si presne predstavujete pod "programovanim"?

>Kdyz o tom premyslim
>neznam zadny cesky ani evropsky casopis, ktery by se programovani
>venoval.

Toto je zrejme tak, ale nie je to tym, ze to ma nejaky dovod?

wek