Kdo navrhne - VF zesilovac 0,5-1 W / 200 MHz

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Leden 27 21:06:56 CET 2011

ten bgy hybrid je velmi podobny tomu zosilnovacu od minicircuits. Akurat
sa uz nevyraba.
Urcite suhlasim s tym ze to mozete lahko vyrobit z niecoho v sufliku, v
tom pripade netreba nic kupovat. Pokial sa ale niekto pyta ako to urobit
je mozne predpokladat ze riesenie v supliku nema a na tu postu cakat
musi :-)