Kdo navrhne - VF zesilovac 0,5-1 W / 200 MHz

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Leden 27 20:43:59 CET 2011

Dne 27.1.2011 20:40, andrej jancura napsal(a):
> Ako sa to dneska robi, je to uplne inak ako si to predstavujete.
Souhlasim, jenomze ja jsem schopny tohle v kusovce vyrobit hned z toho ,
co dum dal a ne cekat, az prijde neco postou....
Navic s tim nizepopsanym hybridem BGY43 to je prakticky hotove az na tie
konektory a chladic.