magneticky rotacni necoder

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Čtvrtek Leden 27 17:43:25 CET 2011

Pokud si tam date kovove zubate kolecko jsou k dispozici "pick-ups" senzory
1-fázový např.
http://cz.rsdelivers.com/product/rs/13422-011/min-magnetic-pickup-w-digital-o-p-5-15v/0304172.aspx
2-fázový
http://cz.rsdelivers.com/product/baumer/mhrm-12g2501/hall-sensor-m12-8-28vdc/5172807.aspx
http://docs-europe.electrocomponents.com/webdocs/05f9/0900766b805f9094.pdf

Chce to poptat vice vyrobcu, kdysi jsem mel od nekoho nabidku prave na ten
2-fazovy s cenou kolem 2-3kKc. Ale nekde jsem ho potratila ve viru dejin.
JURP