magneticky rotacni necoder

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Leden 27 13:59:15 CET 2011

No to ma k pouzitelnemu reseni hodne daleko...

Obavam se, ze u CNCckaru to budete hledat asi marne - enkodery se sice
pouzivaji, ale to jsou vetsinou opticke a montovane primo na motor serva

s magnetickyma snimacema je v mistech kde se predpokladaji zelezne
piliny vzdycky problem

ale treba nekdo prekvapi a pletu se

--
S pozdravem