[OT] Jak narezat trubky?

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Středa Leden 26 15:55:59 CET 2011

Neni to tak zle. Tohle jsem jednou resil (a zdrojak nemuzu najit,
jinak bych to poslal). Algoritmus jsem si "vycucal z prstu", nejak se
tam nahodne sestavovaly ty prirezy a kdyz byl jeden polotovar skoro
dobre tak se slo na dalsi, kdyz se to nedarilo tak se nejaky nahodne
rozboural a zkouselo se to jinak. Obvykle se behem par vterin az minut
naslo prijatelne reseni velmi blizke optimalnimu a vyrazne lepsi nez
co byli schopni rucne sestavit na dilne. A taky slo o desitky tyci a
stovky prirezu.

Ales Prochaska