[OT] Jak narezat trubky?

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Středa Leden 26 14:57:41 CET 2011

Linerni programovani neni urceno pro tento typ uloh:

http://cs.wikipedia.org/wiki/Line%C3%A1rn%C3%AD_programov%C3%A1n%C3%AD

Mozna by sla pouzit varianta celociselneho linearniho programovani

http://cs.wikipedia.org/wiki/Celo%C4%8D%C3%ADseln%C3%A9_programov%C3%A1n%C3%
AD

Ale krome formalniho pojeti pak bude vysledek zamerovat opet na ruzne typy
kombinacnich algoritmu.
Ono totiz v praxi pak nastava jeste dalsi podminka, ze si nemuzete vybrat
kolik
kterych delek, ale mate zadane delky a pocty a ty musite co nejefetivneji
narezat.

"Vyzkouset vsechny moznosti" jde i pri dnesnim vykonu CPU jen pro velmi
male, prakticky
jen skolni ulohy, protoze slozitost roste s faktorialem.
Dale je treba si uvedomit to, ze je treba optimalizovat celkou delku odpadu
(tj, ze vsech tyci).

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158