[OT] Jak narezat trubky?

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Středa Leden 26 14:12:42 CET 2011

Vzhledem k velikosti ulohy bych to resil hrubou silou (treba v
excelu). Ale pokud si chcete zaprogramovat, tak klicove slovo pro
optimalizacni ulohu je linearni programovani
Hotove jsem to videl pouzivat pred vice nez 10 lety u truhlare ve 2D
variante - rikalo to z ktere desky ktery kus kde uriznout. Vypadalo to
jako nejaka dosova aplikace, detaily nevim.

KR