SoftStart na 3f s prikonem kolem 10kW

aze azehw na volny.cz
Úterý Leden 25 19:20:27 CET 2011

Tak mne napadá, že když jde v podstatě jen o "přednabití" kondenzátorů, že
by mohla stačit jen jedna žárovka a zpožděné 3f relé...
AZE

----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info" <hwnews na cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 25, 2011 6:40 PM
Subject: Re: SoftStart na 3f s prikonem kolem 10kW

Prenaset to potrebuji - proto jsem si koupil invertor. Srovnatelne trafo
by vazilo cca 60-80kg.

Je to MIG/MAG ne MMA/TIG invertor (ty mame dva). Takze i ten invertor
vazi pouze 26kg - nezapominejte ze v tom musi byt podavac, brzdeny drzak
na 15kg civku dratu - vsechno je kovove.
Takze pokud vezu flasku s plynem, vyhrivany redukcak, 15kg civku s
dratem, horak, kuklu a pixlu s pastou na horak tak uz me jedna krabice
se softstartem nevytrhne.

Proud u MIG/MAG neni to same co u MMA. To co varite u MMA 80A tak na
MIGu klidne 140A, navic podle toho zda drzite kratky nebo sprchovy
oblouk, kde je 200A minimum.

Jasic je v tomhle ohledu skvely invertor (za ty penize nic lepsiho
nekoupite), ktery navic vyrazne dobre vari i hlinik. Ma zatezovatel pri
plnem proudu 60% coz nekteri jini vyrobci klidne oznaci jako 300A svarecku.
Koupil jsem si schvalne 3f protoze treba nizsi verze 160A na 1f vyzaduje
jistic Dckovy 25A - ty kW se nedaji osidit - a to je v podstate v CR
nepouzitelne.

http://en.jasic.com.cn/ProductInfoExhibit/&id=12b37d58-369c-4544-b716-f920ea90f2be&comp_stats=comp-FrontProduct_list-001.html
mam tu verzi J04

Problem neni svarecka, ale rozvodne zavody, ktere odmitaji osazovat
jistice odpovidajici pouzivanym spotrebicum. Zatim mi EON neodepsal, ale
uz jsem mluvil s kolegou a rekl mi at na to zapomenu, ze mi Ccko natoz
Dcko nedaji. Budou se me snazit natlacit si zvednout jisteni a osadit mi
tam Bckovej 25A jistic, za ktery si nechaji nechutne platit pausal.

Za 5.000Kc koupite mozna nejaky Einhel MMA invertor ale ne slusne COcko.

--
S pozdravem
Radek Vicek