SoftStart na 3f s prikonem kolem 10kW

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Úterý Leden 25 19:08:00 CET 2011

Mate pravdu. Nejako som si neuvedomil, ze tych kramov uz aj tak mate vlastne
viac.
Tak potom skuste napriklad tie ziarovky, hoci ja by som asi skor pouzil 3x
vyhrevne teleso z zehlicky. Tie majúu hned aj vlastny termostat (ten
nastavite na minimalnu teplotu), ktory v pripade poruchy casovaca zabezpeci
nedestruktivnu ochranu. Tie telesa (asi 1kW) maju na tento ucel vhodnejsi
mensi odpor nez bezne ziarovky, a su VYRAZNE odolnejsie proti narazom.

                       Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info"

Je to MIG/MAG ne MMA/TIG invertor (ty mame dva). Takze i ten invertor
vazi pouze 26kg - nezapominejte ze v tom musi byt podavac, brzdeny drzak
na 15kg civku dratu - vsechno je kovove.
Takze pokud vezu flasku s plynem, vyhrivany redukcak, 15kg civku s
dratem, horak, kuklu a pixlu s pastou na horak tak uz me jedna krabice
se softstartem nevytrhne.