Re: SIP telefon nebo terminál s audio výstupem (např. pro handsfree)

Michal Brzek hw na medoro.org
Neděle Leden 23 20:19:46 CET 2011

Ano, jedná se o pokračování. Nakonec použiji telefony WELL SIP-T20.
Původní verzi jsem měl postavenou na SW PJSIP pod linuxem. Bohužel
jakékoli PC je poměrně drahé. Tato varianta bude finančně asi
nejschůdnější a doufám, že i stabilní.

Michal