SIP telefon nebo terminál s audio výstupem (např. pro handsfree)

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Leden 23 12:09:56 CET 2011

Zdravím,
  to je pokračování toho threadu o hlášení sestry, že ?
  Neznám tamní podmínky, ale nedal by se použít přímo ten Asterisk, jeho
chan_console a vyvést to ze zvukovky ? chan_console automatické přijmutí
tuším má a vše ostatní je vyřešeno...
  Další možností je použít telefon, který nabízí autoanswer např. pomocí
speciálního SIP parametru (např. řada Linksys 9x2) a ten určitě má konektor
pro HF, ale kdyby ho ten dotyčný náhodou neměl, lze přeci použít konektor
pro mikrotelefon, jen bych to asi pro jistotu oddělil malým hovorovým
trafíčkem...
  Pavel