Atomove hodiny

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Leden 22 23:16:41 CET 2011

Ano, je to rubidium, dokonce je to IMHO takové to mikrorubidium, které má ještě daleko horší vlastnosti než klasický velký rubidiový zdroj.
http://tf.nist.gov/timefreq/ofm/smallclock/CSAC.html

Kazdopadne se mi libi, ze kdyz dnes clovek potrebuje neco presnejsiho nez obycejny termostatovany krystal, muze to nakoupit skoro jak housku na krame, pripajet pajeckou do DPS a je to :-)

K LHC: To je rizeno takovym tim svycarskym krystalem (ted se mi nedari to na webu najit), co ma kapacitni vazbu na kremen (nejsou na nem primo upevnene elektrody aby to nedegradovalo)?

Jakub Serych