OT - Vodafone (treti dil)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Leden 17 20:08:58 CET 2011

  No cekal jsem, kdo s tim prijde. Je to tak, velka firma je moloch, kde
je vse malo pruzne, pokud ma firmicka 5 lidi, je to mnoohem pruznejsi a
pruhlednejsi.
S temahle problemy se potykaji+- vsichni operatori, neni na tom nic
divneho , ja bych rekl spis standardni stav. 20 let jsem u jedne takove
fy pracoval  a vim, jak slozite bylo treba nekde sehnat/ objednat ( ve
firme) nahradni baterii do meraku.
Procesy, tabulky schvalovacky, systemy .... obrovsky retezec ukonu,
takze nekdy je proste treba , aby zasahnul lidsky faktor a popostrcil
to. No a ekdy hot se to zadrhne vic.
Tim nechci nikoho omlouvat, jen ze to je proste tak.
PS: Vodafon ma na Sumave naprosto katastrofalni pokryti , o nefunkcnim
handoveru uz vubec nemluvim :-(
JaKub